[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_text]”Se barnet indefra – Arbejde med tilknytningsrelationer i daginstitutioner” af Ida Brandtsæg og Stig Torsteinson Guro Øjerstad er en meget velkommen bog om, hvordan man arbejder med tilknytningsrelationer i daginstitutioner. Bogen er meget let læst, og den er fyldt med gode ideer til, hvordan pædagoger kan understøtte børns tilknytning, udforskning og regulering af følelser. Bogen kan stærkt anbefales, fordi den for det første er så let læst, og – for det andet – fordi danske børn tilbringer rigtig mange timer i institutioner, som naturligvis skal tilbyde sekundære tilknytningsrelationer af mentaliserende fagfolk, der har viden om tilknytning.

Husk desuden, at du altid kan finde spændende og vedkommende anmeldelser af relevant litteratur her.

[/fusion_text][fusion_imageframe lightbox=”no” lightbox_image=”” style_type=”none” hover_type=”none” bordercolor=”” bordersize=”0px” borderradius=”0″ stylecolor=”” align=”none” link=”” linktarget=”_self” animation_type=”0″ animation_direction=”down” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” hide_on_mobile=”no” class=”” id=””] [/fusion_imageframe][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *